Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΙ...

...κάθε πρωί που ξυπνάω κι έχω έναν κόμπο στο λαιμό,γιατί σκέφτομαι πόσα έχω να πληρώσω.Τα φροντιστήρια των παιδιών(η ήδη αναβαθμισμένη παιδεία που ξανα-αναβαθμίζεται),τη γραφική τους ύλη,να πάρουν και καμιά φόρμα,κανά παπούτσι...
Βασανίζομαι γιατί πρέπει να πληρώσω την έκτακτη εισφορά,το πολυ-εκκαθαριστικό,το στεγαστικό,το ρεύμα,το τηλέφωνο,το νερό..
Βασανίζομαι όταν πάω στη δουλειά μου(συνήθως έπαιρνα χαρά δουλεύοντας) γιατί ένω δουλεύω όσο και όπως δούλευα δεν έχω έσοδα και κάθε μέρα έχω όλο και περισσότερα έξοδα.Επίσης δυσκολεύoμαι να ζητήσω τα χρωστούμενα γιατί γνωρίζω ότι δεν μπορούν να με ξεχρεώσουν.Τελείωσε ο μήνας και πρώτη φορά αδυνατώ να πληρώσω τη βοηθό μου που ζει στο νοίκι και τώρα θα δουλεύει τετράωρο μπας και βρεί δεύτερη δουλειά.
Βασανίζομαι γιατί πάνε μήνες που δουλεύουμε 2 άνθρωποι-επιστήμονες χωρίς πιστωτικές,με ένα μικρό στεγαστικό και αυτά που βγάζουμε δεν φτάνουν να ζήσουμε.Βάζουν χέρι στις οικονομίες μας,αυτά τα περίφημα "για ώρα ανάγκη",μπάς κι άμα αρρωστήσουμε δεν εξαθλιωθούν τα παιδιά μας που είναι κι ανήλικα..
Βασανίζομαι γιατί όλοι οι άνθρωποι που αγαπώ,οι φίλοι μου,οι συγγενείς μου,οι γείτονες μου και οι ασθενείς μου βασανίζονται πάνω-κάτω όσο κι εγώ.
Βασανίζομαι γιατί ξέρω τι πρέπει και τι μπορώ να κάνω,ότι έκανα πάντα να λέω την αλήθεια,να κοιτάω ψηλά,να δουλεύω τίμια και να ζω με αξιοπρέπεια.Να μην στερούμαι ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος γύρω μου αυτά που χρειάζεται για να ζήσει με ποιότητα.Τη δουλειά του,το μισθό του,Δημόσια δωρεάν παιδεία χωρίς νταραβέρια με την ελεύθερη αγορά,Δημόσια δωρεάν υγεία χωρίς νταραβέρια με τις βρώμικες φαρμακευτικές,αξιοπρεπείς συντάξεις,αναβαθμισμένες κι όχι κομματοκρατούμενες δημόσιες υπηρεσίες αντί για χιλάδες απολυμένους δημοσίους υπαλλήλους,ανάπτυξη για την κοινωνία κι όχι για το ξένο και ντόπιο κεφάλαιο που βρήκε την ευκαιρία να θησαυρίσει πετώντας μας στα μούτρα ένα κομμάτι ψωμί...
Βασανίζομαι γιατί αν ζούσαν οι γονείς μου θα έπρεπε να ζούν δύο γέροι άνθρωποι με 500 ευρώ το μήνα να βλέπουν τα παιδιά τους να ζούν όπως ζούσαν εκείνοι πριν 40 χρόνια και που τα εγγόνια τους δε θα χουν στον ήλιο μοίρα και θα φεύγουν μετανάστες...Μας σπούδασαν με το υστέρημα τους για να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή..
Βασανίζομαι όμως ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ γιατί τρέχω απο την εφηβεία μου όπου υπάρχει ένας δίκαιος κοινωνικός αγώνας ,γιατί ποτέ δεν ξέχασα απο πού ξεκίνησα και τι θέλω για μένα,για τα παιδιά μου και τους ανθρώπους γύρω μου και δεν ξέρω πιά τι άλλο να κάνω για σου μιλήσω και να με ακούσεις.Να σου πώ ότι ήρθε η ώρα να κάνεις κάτι κι εσύ, να με βοηθήσεις.Δεν ξέρω πως να κάνω συλλογική την αγωνία μου και να τη μοιραστω με όλους τους άμεσα ενδιαφερόμενους.δηλαδή εσάς που τυχόν θα διαβάσετε αυτό που γράφω τόσο αυθόρμητα.
Βασανίζομαι γιατί έχω φάει στη μάπα κάθε πιθανό και απίθανο χημικό,έχω περπατήσει χιλιόμετρα για να διαμαρτυρηθώ για κάτι που αφορά και σένα,έχω απαξιωθεί απο πολλούς που με χαρακτηρίζουν απο ανώριμη έως γραφική γιατί δεν βλέπουν πέρα απο την οθόνη του σαλονιού τους.
Βασανίζομαι γιατί σε πείθουν και σου διαμορφώνουν την πολιτική σου συνείδηση όλοι οι ιδιοτελείς άνθρωποι που σε θέλουν αμέτοχο,πειθήνιο ίσως και συνεργό.Σε τρομάζουν με κάθε τρόπο έχουν επιστρατεύσει πολιτικάντηδες,καθηγητάδες,οικονομολόγους,δημοσιογράφους,παρουσιαστές,κομματόσκυλα ακόμα και τον παπά της ενορίας για να νιώσεις ένοχος,αδύναμος,μόνος...Η μόνη σου ελπίδα σου λένε μέρα νύχτα είναι να κοιτάξεις να βολέψεις το τομάρι σου,κοίτα τη δουλειά σου μη την χάσεις χάσε μόνο την αξιοπρέπεια και τον αυτοσεβασμό σου.Στην ανάγκη γίνε ρουφιάνος,πόρνη,ξεπουλήσου στην αναπτυγμένη ελεύθερη αγορά για να τη βγάλεις εσύ καθαρή .
Βασανίζομαι γιατί δεν μπορώ να σου εξηγήσω γιατί κάθε μέρα η αριστερά κάνει 3 συλλαλητήρια και δεν ξέρεις πιό είναι το σωστό και το πιό ασφαλές και δεν ξέρω να σου πω γιατί προσπαθώ να πηγαίνω σε όλα μπας και δω καμιά μαζικότητα και πάρω και γώ κουράγιο να συνεχίσω.
Βασανίζομαι γιατί δεν έχω θυμώσει μόνο με αυτούς που επιβουλεύονται το μέλλον μου και υποθηκεύουν το παρόν μου (τους εχθρούς μου τούς ξέρω) αλλά και με όσους στρογγυλοκάθονται,θεωρητικολογούν ασύστολα για να μην παραδεχτούν ότι προτιμούν να βγάλει κάποιος άλλος το φίδι απο την τρύπα.Εχω θυμώσει με τη μισή κοινωνία που είναι έτοιμη να πατήσει πάνω στο πτώμα μου για να δεί την άκρη του τούνελ.Και δε θα τη δεί κιόλας γιατί το σκέφτηκαν κι άλλοι πριν απο αυτούς.Δυστυχώς η αναλογία πλούσιων και πεινασμένων πουθενά στον κόσμο δεν είναι ενα προς ένα.
Βασανίζομαι γιατί είμαι έτοιμη ''να βάλω το κεφάλι μου στον τορβά"πού έλεγε η μάνα μου για να μην πληρώσεις διόδια,χαράτσια,έκτακτα χαράτσια και ενοίκιο για το σπίτι σου,για να μην συμβιβαστείς με την απόγνωση που σου πουλάνε σαν μαγική συνταγή σωτηρίας της χώρας.Ποιάς χώρας?Αυτής που ζείς όταν πας στο χωριό σου η αυτής που την ονόμασαν χώρα τους και σε έχρισαν υπήκοο τους?
Βασανίζομαι γιατί νιώθω σα ποντίκι στη φάκα και γύρω μου βλέπω πολλές φάκες.Μιά για τον καθέναν σας.Κι αν δεν φιλοτιμηθείτε να με βγάλετε πρίν σας πιάσουν κι εσάς τουλάχιστον κάντε ησυχία μέχρι να αποφασίσετε πως θα με βγάλετε.
Αν πάλι δε φιλοτιμηθείτε δεν θα εκπλαγώ.Και μέσα απο τη φάκα ανατρέπονται οι καταστάσεις γιατί εκεί δεν έχει τηλεκοντρόλ  ούτε GPS  και θα πρέπει να βάλετε πλάτες και σκέψη για να σώσετε τα τομάρια σας.Τότε θα με σώσετε αναγκαστικά και μένα γιατί θα καταλάβετε την αξία της αλληλεγγύης και θα αναγνωρίσετε τον πραγματικό εχθρό.
''Βασανίζομαι" γράψανε τα παιδιά μας στον τοίχο του σχολείου τους πριν απο αρκετά χρόνια.Αλλά μάλλον πέρασε κι αυτό απαρατήρητο γιατί εσείς πιστεύατε ότι η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει  γιατί πάντα βρίσκεται κάποιος φιλότιμος να πεθάνει για την Ελλάδα.Η αλήθεια είναι ότι δεν πεθαίνει για την Ελλάδα αλλά για να ζήσουν οι υπόλοιποι Ελληνες με αξιοπρέπεια.Οχι οι Βαρδινογιάννηδες, οι Λάτσηδες και οι Βγενόπουλοι,τα πολιτικά και τα λοιπά τζάκια που τσακώνονται ποιός θα ''καβατζώσει" τα περισσότερα κλεμένα αλλά η οικογένεια τους,οι φίλοι τους και οι σύντροφοι τους.Για τους παραπάνω έχουν εκμισθωθεί  όσοι είναι πρόθυμοι να αποτελέσουν το μελλοντικό τους υπηρετικό προσωπικό.Αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι τους είναι ακόμα χρήσιμοι.Διάλεξε επιτέλους με ποιούς θα είσαι γιατί  δε θα έχεις για πολύ ελευθερία επιλογής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου